Rolnictwo z marką

Ostatnimi czasy coraz więcej słyszymy o innowacyjnych pomysłach mających unowocześnić rolnictwo lub po prostu wspomóc jego funkcjonowanie na tle całej gospodarki. Do tego zbioru dołączyła idea zakładania przez rolników małych lub średnich przedsiębiorstw mających za zadanie przetwórstwo wytwarzanych przez gospodarstwo produktów i sprzedawanie ich pod swoją marką. Pomysł wydaje się trafiony, bowiem np. hodowle zwierząt ubojnych nie musiałyby szukać masarni i innych przedsiębiorców i odbiorców towaru, by doskonale prosperować i wypracować sobie stabilną pozycję w branży. W takim systemie bez problemu odnaleźliby się także sadownicy, którzy sprzedając owoce i warzywa wysokiej jakości mogliby związać ze swoją marką grono stałych i oddanych klientów.
Już teraz, po przeprowadzeniu badań rynkowych udowodniono, że klienci mają swoich ulubionych dostawców, zwłaszcza w sektorze mięsnym. Niechętnie zmieniają swoje przyzwyczajenia i wręcz oczekują stałych dostaw faworyzowanych producentów. Mając pewność, że dysponujemy dobrym towarem warto zaryzykować i założyć pod swoim gospodarstwem siostrzaną firmę zajmującą się przetwarzaniem itd.

Oczywiście ten pomysł wymagałby przede wszystkim zaangażowania się w kampanie reklamową oraz  zatrudniania specjalistów od marketingu. Chwytliwa nazwa i łatwo wpadający w ucho slogan mógłby zrobić swoje i przyczynić się do sukcesu całości. Pozostaje trzymać kciuki

Reklamy

Skomentuj

Proszę zalogować się jedną z tych metod aby dodawać swoje komentarze:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: